Terug in PE - Reisverslag uit Raalte, Nederland van jessica moorman - WaarBenJij.nu Terug in PE - Reisverslag uit Raalte, Nederland van jessica moorman - WaarBenJij.nu

Terug in PE

Door: jajaka

Blijf op de hoogte en volg jessica

22 Juli 2012 | Nederland, Raalte

Het is nu zondag 22 juli en ik ben inmiddels al weer 2 dagen in PE.
De eerste linkse kilometers zitten er al weer op, evenals de eerste keer de verkeerde afslag pakken. De eerste pleister is geplakt, de eerste pizza bij Leonardo's is gegeten.
Het lijkt alsof ik nooit ben weggeweest en toch is het wel anders. Een andere kamer, andere medevrijwilligers, ander weer.
Morgen ga ik voor het eerst weer naar de kinderen in de huisjes. Eens kijken of zij nog veranderd zijn of dat daar ook veel bij het oude is gebleven.
Het weerzien met Tia,Peter en Daphne was als vanouds zeer hartelijk. Het is fijn om te weten dat bepaalde dingen gewoon altijd hetzelfde zijn en blijven!

Tot snel!

Jessica

• 22 Juli 2012 - 18:32

Danielle:

Hee

Weer heeeeel veeeeel plezier daar.
    Jammer van je neus,gaat wel weer over,haha.geniet ze.
    Knuffel van madee.

Groet Daniëlle

• 22 Juli 2012 - 19:17

Gerdy:

Goed te horen dat veel weer als vanouds is. Dta geeft mij nog meer zin om te gaan. Hebben je telefoonnummer ontvangen hoor. Maak ons nestje maar vast klaar.
    groetjes en tot de 9de
    Gerdy

• 22 Juli 2012 - 19:20

Gerdy:

Zou je Daphne willen vragen om de conformation van de auto die ze voor ons geregeld hebben. Die zouden ze mailen, maar tot dusverre hebben we niets ontvangen. Probeerde vandaag 3x te bellen en er werd niet opgenomen op hun huisnummer.