Nog een paar weken... - Reisverslag uit Raalte, Nederland van jessica moorman - WaarBenJij.nu Nog een paar weken... - Reisverslag uit Raalte, Nederland van jessica moorman - WaarBenJij.nu

Nog een paar weken...

Door: jajaka

Blijf op de hoogte en volg jessica

06 Juni 2012 | Nederland, Raalte

Dag!

Over welgeteld 6 (!) weken staat mijn koffer gepakt en wel klaar voor de reis naar Zuid- Afrika..
En ja, ik heb er weer zin in!
Zeker nu ik goed op de hoogte blijf door alle verhalen van de huidige vrijwilligers (zie www.stichtingthamsanqa.nl)!

Ook nu ga ik weer een poging doen om sponsorgeld in te zamelen. Vorig jaar deed ik dat onder andere door het verkopen van (volle) flessen Zuid- Afrikaanse wijn. Dit jaar wil ik het proberen met (lege) statiegeldflessen.
En de 1e zijn al binnen!

Mocht je het leuk vinden om je statiegeldflessen te schenken aan het goede doel laat het mij dan even weten!
Een spontane donatie is natuurlijk ook altijd goed! Dit mag contact, maar ook via rekeningnummer P5444986 ten name van Stichting Thamsanqa.nl onder vermelding van mijn naam en je eigen naam.

Misschien goed om te weten:
het sponsorgeld zal in goed overleg met Stichting Thamsanqa en de mensen van Family Restoration Services besteed worden. Mogelijke uitgaven zijn:
- bekostigen opleiding 1 medewerker
- bekostigen psychologisch onderzoek 1 van de kinderen
- opknappen van de huisjes
- wekelijkse boodschappen
- ...


Ik ben benieuwd naar jullie reacties!

Groetjes,
jessica

  • 10 Juli 2012 - 17:07

    Eva:

    ha Jesscia
    er zijn al veel weken van de zes weken om. Nu nog maar een goede week en het is al 19 juli; de dag van vertrek.
    heel veel plezier en het is erg leuk om je belevenissen te volgen.
    goede reis!
    fijne tijd in Zuid Afrika. Wat zul je weer genieten.

    lieve groet,
    Eva

  • 11 Juli 2012 - 15:11

    HELLO:

    Hello
    I saw your nice profile,and something motivated me to communicate with you,My Dear in your usual time may it pleases you to write me back in email address ( jenicaithamar@yahoo.com ) so that i can send you my pictures and also tell you more about myself.A friendship is the foundation build on other relative things to come.May God bless you as i wait impatiently to hear from you. Your lonely friend,
    jenica

    ( jenicaithamar@yahoo.com )

    Hello
    I saw your nice profile,and something motivated me to communicate with you,My Dear in your usual time may it pleases you to write me back in email address ( jenicaithamar@yahoo.com ) so that i can send you my pictures and also tell you more about myself.A friendship is the foundation build on other relative things to come.May God bless you as i wait impatiently to hear from you. Your lonely friend,
    jenica

    ( jenicaithamar@yahoo.com )

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Raalte

jessica

Eens gegrepen door het Afrika-reis virus.. Daarom nogmaals een keertje naar Zuid-Afrika. Port Elisabeth om precies te zijn.

Actief sinds 29 Maart 2011
Verslag gelezen: 269
Totaal aantal bezoekers 29455

Voorgaande reizen:

24 Juli 2018 - 17 Augustus 2018

Terug naar Thamsanqa... 2018

18 Juli 2016 - 19 Augustus 2016

Nummerrrrrrrrr 5!

26 Februari 2016 - 05 Maart 2016

IndiaReyes, laat zien wat je kan..

30 Mei 2014 - 06 Augustus 2014

Ronde 4! (en wat voor één...)

19 Juli 2012 - 21 Augustus 2012

De 3e ronde, de 3e ronde!

26 Juli 2011 - 19 Augustus 2011

De 2e ronde, de 2e ronde!

Landen bezocht: