Nog 82 dagen.. - Reisverslag uit Port Elizabeth, Zuid-Afrika van jessica moorman - WaarBenJij.nu Nog 82 dagen.. - Reisverslag uit Port Elizabeth, Zuid-Afrika van jessica moorman - WaarBenJij.nu

Nog 82 dagen..

Blijf op de hoogte en volg jessica

09 Maart 2014 | Zuid-Afrika, Port Elizabeth

Dag allemaal,

Nog 82 dagen...
Dan vertrekt mijn vliegtuig weer..
Voor 1 van de leukste dingen die er zijn, namelijk het project Thamsanqa bezoeken. En dan ook nog voor een hele lange tijd!
Vijf weken onbetaald verlof, 41/2 week vakantie maken dat ik pas weer begin augustus in Nederland terug ben.

Ook al weet ik waar ik terecht, ken ik de mensen van het project goed, toch vind ik het ook nog wel weer spannend! Gaat het reizen goed, komt mijn koffer mee, wi Harry nog wel rijden en.. mis ik mijn familie en vrienden niet teveel.. ?
We gaan het meemaken!

Mocht je meer willen weten over het project, vraag gerust.
Mocht je willen sponsoren, dat kan!
Wanneer je een berichtje onder dit reisverslag achter laat komt dat helemaal goed!

Oja, wanneer je je inschrijft op de mailinglijst blijf je vanzelf op de hoogte!

  • 09 Maart 2014 - 20:46

    Francien:

    Het aftellen is begonnen!
    Kan me voorstellen dat het spannend is, maar ook fijn voor je om daar weer te kunnen zijn.
    Succes met de voorbereidingen!

  • 27 April 2014 - 19:51

    Atie Drop:

    dag Jessica,
    Mooi initiatief om je in te zetten voor kinderen die veel tekort komen.
    Goede afronding van al je werk en een hele fijne voorbereiding!
    Groeten, Atie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

jessica

Eens gegrepen door het Afrika-reis virus.. Daarom nogmaals een keertje naar Zuid-Afrika. Port Elisabeth om precies te zijn.

Actief sinds 29 Maart 2011
Verslag gelezen: 332
Totaal aantal bezoekers 29448

Voorgaande reizen:

24 Juli 2018 - 17 Augustus 2018

Terug naar Thamsanqa... 2018

18 Juli 2016 - 19 Augustus 2016

Nummerrrrrrrrr 5!

26 Februari 2016 - 05 Maart 2016

IndiaReyes, laat zien wat je kan..

30 Mei 2014 - 06 Augustus 2014

Ronde 4! (en wat voor één...)

19 Juli 2012 - 21 Augustus 2012

De 3e ronde, de 3e ronde!

26 Juli 2011 - 19 Augustus 2011

De 2e ronde, de 2e ronde!

Landen bezocht: