Binnenkort weer op pad... - Reisverslag uit Port Elizabeth, Zuid-Afrika van jessica moorman - WaarBenJij.nu Binnenkort weer op pad... - Reisverslag uit Port Elizabeth, Zuid-Afrika van jessica moorman - WaarBenJij.nu

Binnenkort weer op pad...

Blijf op de hoogte en volg jessica

08 Juli 2018 | Zuid-Afrika, Port Elizabeth

Dag allemaal ,

Vorig jaar heb ik samen met mijn vriendin Monique een kort bezoek gebracht aan Thamsanqa. Dit jaar ga ik weer wat langer om mee te draaien in het project.
Er zijn best wel wat veranderingen bij het project waar ik nieuwsgierig naar ben. Bv. Het nieuwe transitiehuis.. na 3 lange jaren wachten lijkt het dan eindelijk zover te zijn dat de oudere meiden hun andere huis kunnen betrekken..
Daarnaast zijn er nieuwe containers geplaatst nadat de oude crèche Under the Tree was afgebrand. Ik ben erg benieuwd hoe deze nieuwe containers bevallen en hoe het natuurlijk met de leerkrachten en kinderen is.

Nog iets anders:

Ik weet dat op dit moment de andere crèche Tinkertots te maken heeft met een fornuis wat niet goed werkt en eigenlijk aan vervanging toe is.. mocht je hieraan bij willen dragen dan kan dat via rekeningnummer NL61RABO0354526197 t.n.v. J.M. Moorman ovv fornuis. Dan zorg ik ervoor dat het op de goede plek terecht komt.

Ik houd iedereen weer via deze site op de hoogte van de belevenissen. Ik hoop vooral een goede tijd te hebben met alle lieve mensen in Port Elizabeth.

Jessica