Nog effies... - Reisverslag uit Port Elizabeth, Zuid-Afrika van jessica moorman - WaarBenJij.nu Nog effies... - Reisverslag uit Port Elizabeth, Zuid-Afrika van jessica moorman - WaarBenJij.nu

Nog effies...

Blijf op de hoogte en volg jessica

01 Mei 2014 | Zuid-Afrika, Port Elizabeth

Tja..
En dan is het ineens mei 2014.
Maand van vertrek... Weliswaar pas op de een na laatste dag van deze maand, maar toch :).
ik heb nu meivakantie en ben langzamerhand toch alvast maar eens wat dingen aan het verzamelen die mee moeten naar PE.
Zoals het paspoort: check! E-tickets: check! Creditcard: (na even zoeken..) : check! Inentingen: ??? , afspraak GGD: check!
Internationaal rijbewijs: ja, maar niet meer geldig en de door het nietje verroestte pasfoto is ook niet meer te gebruiken... dus: pasfoto's maken en op naar de ANWB...

Ach.. zo werken we heel rustig een aardig lijstje af.

Vanuit PE komen ook al de eerste uitnodigingen binnen om weekendjes weg te gaan. Heel vervelend natuurlijk!
Het is, ondanks de moeilijke omstandigheden waarin heel veel mensen in Zuid- Afrika leven. een prachtig land waar ik dit keer ook graag wat meer van wil zien.

Verder loopt de 'sponsoractie' ook aardig door. Er zijn al verschillende flessen wijn verkocht alsmede wenskaarten of doosjes thee. Ook spontane donaties heb ik mogen ontvangen. De teller staat nu op 185 euro! Helemaal geweldig!
Mocht je dit lezen en denken ik wil ook wel iets bijdragen dan kan dat natuurlijk!
Flessen wijn (5 euro per stuk)
Wenskaarten ( 5 voor 5 euro), exclusief verzendkosten
Doosjes Rooibosthee (2.50 per stuk)

Bestellingen kun je doorgeven via jmoorman@stichtingthamsanqa.nl of in een reactie hieronder.. (mocht je via facebook dit lezen: een persoonlijk berichtje kan ook!).

Na deze meivakantie is het nog 2,5 week hard werken om alles af te ronden op het werk en dan...
Op naar PE!

Ik heb er zin in!

Groetjes Jessica

• 01 Mei 2014 - 19:13

Herman En Leny:

Wij lezen dat jij er heel veel zin in hebt. Succes met alle voorbereidingen. Goed bezig. Gr. Herman en Leny.

• 01 Mei 2014 - 19:59

Francien :

Heerlijk dat je nu even vakantie hebt om de boel voor te bereiden. Succes, maar vooral ook veel plezier!
    Groetjes, Francien